Oferta – terapie dla duszy

 

1.Konsultacje – coaching osobisty i duchowy
Skype i bezpośrednie spotkania

Podstawą metody jest rozmowa na temat, z którym chcesz pracować. Rozmowa pozwala rozpoznać przyczyny problemów oraz emocjonalnego cierpienia.  W pracy wykorzystuję techniki motywacyjne oraz ukierunkowuję na osiągnięcie celu poprzez rozładowanie sprzecznych konfliktów i dążeń. Często potrzebna staje się analiza dzieciństwa i odreagowanie przykrych wydarzeń z przeszłości. Konsultacja związana jest z tematami poprawy jakości życia, związków, relacji z ludźmi czy możliwości finansowych. Podczas rozmowy analizujemy także samoocenę, która stanowi podstawę udanego życia. Podczas sesji korzystam z Intuicyjnego widzenia. Spoglądam oczyma duszy w głąb Siebie. Otrzymuję odpowiedzi i rozwiązania.

Konsultacja duchowa jest formą pomocy związaną z rozwiązywaniem różnych problemów dnia codziennego. W czasie konsultacji korzystam z przekazów intuicyjnych oraz z wiedzy psychologicznej. Doradzając i wspierając proponuję rozmaite możliwości i rozwiązania, a także najbardziej pomocne techniki, które sama znam i doceniam.

  • Ogólne samopoczucie, wahania nastroju
  • Motywacja w życiu codziennym
  • Sytuacja materialna i finansowa
  • Nerwice i nauka radzenia sobie ze stresem poprzez relaks, medytacje
  • Konsultacje dotyczące związków i partnerstwa
  • Konsultacje dotyczące problemów wychowawczych i rodzinnych
  • Dylematy natury osobistej i duchowej, twórcze rozwiązywanie kryzysów

 

  • Możliwe są także konsultacje przez e-mail

Możliwość zadania pytania specjaliście przy pomocy listu wydaje się korzystna dla osób chcących pozostać anonimowymi. Udzielam wyczerpujących informacji zwrotnych starając się jak najlepiej rozjaśnić zaistniały problem.

 

2. Dekrety afirmacyjne 
Dekret afirmacyjny to zestaw afirmacji (czyli często powtarzanych, pozytywnych myśli) na konkretny temat lub dziedzinę życia. Dekret czyta się codziennie przez dłuższy czas. Dzięki pracy z dekretem afirmacyjnym, mamy możliwość zastąpić stare, negatywne i ograniczające nas przekonania, pozytywnymi i wartościowymi treściami. Przyswojony dekret sprawia, że inaczej patrzysz na życie, a wcześniej problematyczna sfera staje się tematem lżejszym i przyjemniejszym. Dekret to złożony zestaw wielu afirmacji, kompleksowo traktujący całość zagadnienia i problemu. W trakcie pracy z nim poruszane jest wiele warstw podświadomości, problem jest rozpatrywany z wielu różnych stron. Dzięki temu istnieje możliwość dogłębnego przepracowania jakiegoś tematu i ugruntowania nowego pozytywnego myślenia. (przykłady – dekret na lekkość i łatwość zarabiania, dekret na znalezienie spełnionego związku miłości, dekret na niewinność i zasługiwanie itp)

Możesz zamówić kilka afirmacji i analizę Twojego problemu lub cały dekret afirmacyjny na dłuższą i bardziej zaawansowaną pracę.

 

Czym są afirmacje?

Afirmacje są to krótkie zdania układane na potrzeby wprowadzania zmian w życiu oraz uwalniania trudnych stanów emocjonalnych. Mają na celu przeprogramować podświadomość, która latami ugruntowała się w negatywnych przekonaniach i wierzeniach. Tym samym, stosowanie afirmacji wzbudza pozytywne uczucia i zastępuje te negatywne. Pisane regularnie wprowadzają zrozumienie intencji i podświadomych mechanizmów działania. Każdy może pracować z afirmacjami.

To proste aczkolwiek bardzo skuteczne narzędzie służące do zmiany własnych przekonań i nastawienia do świata. Świat jest taki jaki czujemy, że jest, jakim go widzimy. Samopoczucie wynika ze stanu emocjonalnego, tego jak ktoś czuje się sam ze sobą. Człowiek działa najczęściej w sposób wyuczony i nieświadomy, nie zdając sobie sprawy, że może być lepiej, że wszystko może przebiegać z większą korzyścią dla niego samego. Afirmacje uświadamiają dogłębnie, to co jest nie tak. Gdzie w konkretnym temacie, przykładowo temacie relacji partnerskich coś szwankuje i przeszkadza w pełni szczęścia. Każdy przyciąga do swojego życia również to czego nie chce, nienawidzi, to od czego próbuje uciec. Wypowiadając słowa „nienawidzę siebie”,”mi się nigdy nic nie udaje”, dajesz możliwość światu, aby to wszystko spełniał. Dlatego wyróżniamy afirmacje negatywne i pozytywne. Zachęcam, aby skupić się na tych pozytywnych, oczyszczając jedynie blokujące, niewłaściwe przekonania i opory, które nie pozwalają żyć w szczęściu, zdrowiu i spokoju. Afirmacje można dopasować do każdego tematu i do każdej sytuacji.

 

3. Uzdrawianie i wahadełkowanie duchowe
* Oczyszczasz aurę z nagromadzonych emocji takich jak ból, żal, smutek

* Integrujesz się ze swoim JA – czujesz się bardziej tu i teraz we właściwym miejscu i czasie 🙂

* Wpływasz pozytywnie na swoje zdrowie emocjonalne, fizyczne

* Uspokajasz się i leczysz depresję

* Otwierasz się na najlepsze rozwiązania

* Pomagasz sobie w leczeniu wielu chorób

 

Modlitwa według Huny 

Jest to modlitwa transformacyjna/wspierajaca. Służy wzmocnieniu pozytywnych potrzeb, intencji, aby pewne sytuacje i marzenia mogły się zmaterializować. Dzięki niej rozpuszczają się nieczyste intencje oraz blokady, które stoją na drodze do szczęścia. Bardzo dobrze działa na tematy w których występują silne konflikty oraz przykre niezrozumiałe przypadki. W modlitwie odwołuję się do Wyższego ja, Boga i staram się zintegrować system energetyczny klienta. Można ją stosować na bardzo wiele tematów – kontakty z ludźmi, problemy partnerskie, w pracy, poprawa zdrowia czy samopoczucia. Mozna sie nią wspomoc w sytuacjach nadmiernie kryzysowych, depresyjnych, wydawaloby sie bez wyjscia. Istnieja sytuacje w ktorych przestajemy myslec, czuc, tylko paralizuja nas nieznane doznania. Po prostu nie wiemy co robic. Modlitwa wstawiennicza przynosi nowe inspiracje, otwiera, ratuje – pokazuje, ze istnieja nowe mozliwosci wyjscia z kryzysu. Doskonale otwiera I laczy z Wyzszym ja, rozluźnia, daje ukojenie. Sprawia, ze zamrozona, zastala energia, zaczyna intensywniej plynac I zmywac wszystkie blokady zyciowe. Nagle moze okazac sie, ze o wiele trzezwiej patrzymy na rzeczywistosc w ktorej jestesmy. Powtarzam dwu krotnie lub w zaleznosci od potrzeby osoby korzystajacej z uslugi.

Indywidualna modlitwa na poprawę zdrowia 

Pozwoli Ci poczuć się lepiej pod względem emocjonalnym i fizycznym. Pozbędziesz się lękow, stanów depresyjnych i nerwów a także odczujesz pozytywne zmiany w Twoim ciele fizycznym. Oczyszczam również intencje w temacie zdrowia i poprawy samopoczucia

Indywidualna modlitwa na przyciagniecie obfitosci i bogactwa 

Indywidualna modlitwa na przyciągnięcie obfitości pomoże Ci w bardzo krótkim czasie wzbogacić się pod względem finansowym i materialnym. Juz po paru dniach jej odmawiania zauważysz pozytywne zmiany w swoim życiu. Modlitwa powoduje również oczyszczenie oporów i intencji w kwestii przyciągania pieniędzy oraz poprawy sytuacji finansowej.

 

 

 

 

Dla własnego komfortu i bezpieczeństwa osób z którymi pracuję odmawiam współpracy w przypadku:

– sceptycyzmu i agresji

– uzależnień i przyjmowania środków psychotropowych

– osób w ciężkiej depresji (Takie osoby powinny niezwłocznie skonsultować się z lekarzem)

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: